Terkini: Azwan Anggap Azmin dan Ummi Hafilda Dah Tak Wujud Dalam Hidupnya?

Awal Januari lalu industri hiburan tanah air digemparkan dengan pergaduhan adik-beradik, Azwan Ali dan adiknya, Ummi Hafilda di mana Azwan menerusi Twitter miliknya menulis , “Slm. Let’s CEKUP jugak si BETINA NERAKA Ummi kasi REJAM hidup-hidup ! Bako mayat diaaaa”.Ekoran status yang berbaur ugutan bunuh itu, Azwan telah disoal siasat oleh pihak polis dan disiasat mengikut Seksyen 506 Kanun Keseksaan. Namun, tidak lama selepas itu, kedua-dua adik beradik ini tampil membuat sidang akhbar dan Azwan telah tampil memohon maaf kepada adiknya itu.

Ingatkan mereka sudah berdamai, rupa-rupanya, Mei lalu, Azwan Ali mengamuk lagi di Twitter kerana kononnya bengang kerana ibunya, Mak Tom yang dibawa oleh Ummi Hafilda sendiri bagi tujuan menjatuhkan abang mereka, Azmin Ali.

Punah, kerana disebabkan politik, keluarga boleh berpecah-belah. 

“Saya hormat dengan soalan awak itu tapi saya tak akan cakap apa-apa lagi pasal Ummi Hafilda dan ahli keluarga yang lain. Komen saya akan terhenti sehingga akhir hayat saya. Saya anggap mereka tak wujud dah dalam hidup saya. Saya ada banyak lagi perkara nak difikirkan.


“Apa-apa berkenaan adik beradik, saya anggap dah tak wujud. Saya ada hidup saya sendiri, jadi saya tak peduli adik beradik ke, darah daging ke, itu bukan masalah saya lagi. Saya tak peduli kerana saya dah malas dah.

Ditanya mengenai hubungan dengan ibunya sendiri, Azwan memberitahu, “Dengan Mak Tom saya okay, tapi apa-apa yang berkaitan adik-beradik, bagi saya hal ini tidak menguntungkan langsung dan kalau boleh tahun 2012 ini, saya nak all out dalam kerjaya saya. Saya bersyukur kerana sekarang saya disokong oleh insan-insan yang lebih mulia,” ujarnya penuh bermakna.



Amboi3x Azwan, sampai tak mau ambil tau hal adik beradik tu!! Apa punya perangai daa..
Kalau ambil tahu pun, yang kau tau memaki hamun secara keterlaluan kepada adik beradik kau sendiri yang  kononnya datang dari mulut 'laser' kau tu sendiri. 
Kau tengok dan jaga la ibu kau elok-elok. 
Jangan pula selepas Mak kau dah makan hati dengan Azmin yang derhaka, nanti dengan kau pula dia berasa hati. Tak bau syurga Azwan...

Suntingan dari: Gua

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...